Читання

17 лютого 2022 року

Тема уроку: Варвара Гринько "Струмок"

Вірш, який ви зараз прочитаєте, написаний у формі діалогу.

Нагадую, що діалог- це розмова двох або кількох осіб.

1. Прочитайте вірш "Струмок" на ст. 97. 

Хто міг розмовляти зі струмком?

2. Прочитайте значення слова неозоре- безкінечне, безкрає.

3. Поясніть власні назви, що зустрілися у вірші.

4. Дайте відповіді на запитання на ст. 97.

5. Прочитайте вірш виразно. 



15 лютого 2022 року

Тема уроку: Катерина Перелісна "Весна"

Вірш, який ви зараз прочитаєте, написаний у формі діалогу.

Нагадую, що діалог- це розмова двох або кількох осіб.

1. Прочитайте вірш "Весна" на ст. 96. 

Назвіть ознаки весни, про які говориться у вірші.

Пнеться- лізе, просувається нагору.

Бринить- дзвенить.

2. Дайте відповіді на запитання на ст. 96.

3. Прочитайте вірш виразно. 

4. Передивіться відео:


Про які ознаки весни в ньому розповідається?



14 лютого 2022 року

Тема уроку: Леся Вознюк "Весняний струмок".

1. Прочитайте вірш "Весняний струмок" на ст. 94-95. Дайте відповіді на запитання:

Назвіть ознаки весни, про які говориться у вірші.

2. Дайте відповіді на запитання на ст. 95.

3. Прочитайте вірш виразно. Яка головна думка вірша?

4. Прослухайте веснянку. Проспівайте її вдома.


Придумайте власну веснянку.


11 лютого 2022 року

Тема уроку: Робота з дитячою книгою. Всеволод Нестайко "Пропали чоботи" 








Дайте відповіді на запитання під текстом.


10 лютого 2022 року


Тема уроку: Алевтина Волкова "Весна світла"

Лариса Добрева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Зал персональной конференции Лариса Добрева

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/9230018783?pwd=SUptMzd1ZHlBS0t4SDdFY1JqbW5hUT09

Идентификатор конференции: 923 001 8783

Код доступа: 152272

Початок о 9.00



08 лютого 2022 року    

Тема уроку: Узагальнення за розділом "Моя родина- це наша славна Україна"

Дайте відповіді на запитання:

1. Яку назву має розділ, який ми вивчали.

 А) «Щоб у серці жила Батьківщина»

Б) «Зачарувала все зима…»;

В) «Моя родина-це наша славна Україна»

 2. Невеликий художній твір, написаний прозою (прозою, тобто невіршованою мовою.),у якому автор розповідає про різні події в житті людей чи тварин, про їхні вчинки це…

А) оповідання;          Б) вірш, байка;        В) казка

 3. Для кого написав свій віршик Сашко Дерманський:

А) для бабусі;                          Б) для мами;                      В) для татуся;

 4. Ким працює дідусь у віршику Аркадія Музичука «Дідусів маршрут» :

А) продавцем                  Б) водієм            В) пекарем

 5. Про який державний символ написала вірш Наталка Поклад:

А) прапор                Б) герб                       В) гімн

6. Якого роду був синочок – приймак  Цвірінько в казці  Всеволода Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько»

А) соловїних                      Б) горобиних                             В) горобцеподібних 

7. Запиши назву народного оповідання, в якому розповідається про дівчинку, яка стала вербою:

8. Чому Оксана багато часу проводила біля річки? Напиши.

9. З'єднай лініями розсипані  прислів’я з оповідання Анатолія Григорука «Мудра мова»

Слово не горобець,                                    а слово – душу.

Гостре словечко                                          вилетить- не піймаєш.

Шабля ранить голову,                               коле сердечко.

 

 Роботу виконайте на окремому аркуші і пришліть для перевірки вчителеві. У відповідях на завдання 1-6 (тести) писати тільки номер завдання і букву, що позначає правильну відповідь. 

 


07.02.2022 року

Тема уроку: Лідія Повх "Україна"

1. Прочитайте вірш "Україна" на ст. 92. Дайте відповіді на запитання:

Про які назви сіл говориться у вірші?

Чому їх так названо?

Чому журавлі завжди повертаються до рідної землі?

2. Поясніть значення слів: алича, ренклод.

3. Прочитайте вірш виразно. Яка головна думка вірша?

4. Довідайтесь, звідки походить назва нашого рідного міста. Чи завжди Мелітополь так називався?



03 лютого 2021 року

Тема уроку: Всеволод Нестайко " Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько".  

Лариса Добрева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Зал персональной конференции Лариса Добрева

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/9230018783?pwd=SUptMzd1ZHlBS0t4SDdFY1JqbW5hUT09

Идентификатор конференции: 923 001 8783

Код доступа: 152272

Початок о 9.00



01 лютого 2022 року

Тема уроку: "Мудра мова" за Анатолієм Григоруком.

1. Прочитайте правильно слова: усвідомлюючи, опустивши, верховодою, бінокль, розсудливих, хвалькуватість.

2. Прочитайте оповідання "Мудра мова" на ст. 88-90. Дайте відповіді на запитання:

Хто головний персонаж оповідання?

Яка розмова відбулася між ним і бабусею?

Поясніть значення виділених висловів.

Знайдіть в тексті прислів'я. Як ви їх розумієте?

Яка головна думка оповідання? В яких словах тексту вона висловлена?

Прочитайте текст ще раз і перекажіть.




31 січня 2022 року

Тема уроку: Володимир Верховень " Українська мова"

1. Прочитайте назву вірша на ст. 87. Про що будемо читати вірш?

2. Прочитайте вірш. Чи любить автор рідну мову? Чому ви так вважаєте?

3. Що означає слово "плекати"?

4. Вивчіть вірш напам'ять. Розкажіть вчителю.



23 жовтня 2021 року

Тема уроку: Робота з дитячою книгою. Осінні барви.

1. Прочитайте тему уроку. Про що будемо читати вірші?

2. Прочитайте вірші Л. Костенко про осінь.

Красива осінь вишиває клени

Червоним, жовтим, срібним, золотим.

А листя просить: – Виший нас зеленим!

Ми ще побудем, ще не облетим.

Самі на себе дивляться ліси,

розгублені од власної краси.

Немов пройшов незримий Левітан —

то там торкнув їх пензликом, то там.

Осінній вітер одгуляв, затих.

Стоїть берізонька — як в іскрах золотих.


Іще не сніг і навіть ще не іній,
ще чути в полі голос череди.
Здригнувся заєць — ліс такий осінній,
куди не ступиш, все щось шарудить!
Чи, може, це спинається грибочок?
Чи, може, це скрадається хижак?
То пролетить березовий листочок,
То пробіжить невидимий їжак…

 

3. Дайте відповіді на запитання.

 - Як поетеса змальовує осінь?

 - Якими словами передає присутність осені? 




12 жовтня 2021 року     

Тема уроку: Чарівні звуки осені. О. Чорновіл "Осінній концерт", К. Маніва "Каштанопад"

1. Прочитайте заголовок тексту О. Чорновіл. Про що піде мова в тексті?Прочитайте текст на ст.34

Про кого ця казка? Яким ти його уявляєш?

Коли відбувалася описана подія?

2. Подивіться відео. Послухайте звуки осені. Розкажіть, що ви чули?


3. Відгадайте загадку:

На дереві гойдається,

Жупан колючий має.

На літо одягається,

А восени скидає.

Відгадати загадку допоможе вірш на ст.35. Прочитайте його.

Навіщо каштани та пожовкле листя збирати?



 11 жовтня 2021 року

Тема уроку: Як тварини готуються до зими. О. Коротюк "Ведмежа колисанка", Л. Костенко "Білочка восени" (с.31-33)

1. Перегляньте відео:


2. Прочитайте вірш О. Кротюк "Ведмежа колисанка"

Чи здивувала вас його назва? Чому?
Як ви розумієте виділені рядки?

Словник: діброва- ліс, у якому більшість дерев- дуби.
Прочитайте вірш ще раз. Як ще можна назвати ведмедика?
Які ще тварини заснули?
Чим зайнята білочка восени?

3.  Прочитайте вірш Ліни Костенко "Білочка восени"
Як ви розумієте вислів "день ще не погас"?
Якими турботами зайнята тваринка?

Пофантазуйте.Навіщо білці хвіст?

Прочитайте ще раз вірш на ст. 32